98999669_632152407382737_171061084035009

Veilig ontmoeten en beleven bij ons op 1,5 meter afstand

COVID-19: hoe wij er mee omgaan

Nee, we zijn niet dicht en we zijn ook niet van plan om failliet te gaan. Wel hebben we onze locatie en werkwijzen aangepast aan de overheidsmaatregelen en -adviezen om verdere verspreiding van het COVID-19 (corona) virus tegen te gaan. Lees daar alles over op deze pagina.

Onze
agenda voor het najaar is inmiddels alweer gevuld met prachtige concerten (in kleinere, aangepaste setting uitgevoerd), en ook voor evenementen en meetings zijn wij weer geheel en al in de lucht. Ook faciliteren wij hybride en online (streaming) evenementen én concerten. Zie bijvoorbeeld ons eenvoudige, maar veelgeprezen initiatief 'stAeg LIVE' dat wij in april en mei opzetten en uitvoerden.

Neem contact met ons op
voor meer informatie!

Ventilatie
Ons pand heeft een uitgebreid luchtbehandelingssysteem dat zorgt voor aanvoer van verse lucht van buiten en afvoer van de binnenlucht. Dit systeem draait 24/7 in ons gebouw en garandeert een optimale, continu verse luchtstroom.

Hygiëne
De benedenverdieping is voorzien van diverse hygiënestations waar gasten hun handen kunnen reinigen met desinfecterende handgel. In de toiletten gebruiken we disposable papieren doekjes in plaats van blowers voor het drogen van de handen. Na elke (wisseling van) activiteit worden de ruimtes inclusief het aanwezige meubilair, alsook zaken als trapleuningen en deurknoppen, intensief gereinigd.

 

Betalen

Onze pinapparaten worden elk kwartier schoongemaakt. Wel adviseren we contactloos betalen; dit is ook al sinds enkele jaren mogelijk in de kapel.

Registratie
Omdat wij enkel geopend zijn voor georganiseerde concerten en evenementen, zijn wij goed op de hoogte van wie zich in ons pand bevindt op welk moment. Bij onze online kaartverkoop worden de relevante COVID-19 vragen gesteld om bewustwording te creëren van de eigen gezondheidssituatie en potentiële besmettingen ter plekke tegen te gaan. Ook wordt zo bepaald wie uit 1 huishouden komen en wie niet, om plaatsing in de zaal hier op aan te kunnen passen. Aan de deur worden deze vragen herhaald door onze medewerkers. Alle persoonsgegevens worden verwerkt conform de AVG-richtlijnen.

Medewerkers
U wordt geholpen door onze vriendelijke collega's, op anderhalve meter afstand. Zij zijn allen in goede gezondheid, anders blijven ze thuis. Zij zorgen voor een zo hygiënisch mogelijk verblijf in onze locatie. Wij vragen onze gasten de eventuele aanwijzingen van onze collega's omtrent o.a. afstand, hygiëne en persoonsregistratie op te volgen om alles ter plekke zo soepel mogelijk te kunnen laten verlopen.

Looproutes

Het gehele pand is voorzien van een nieuw plan voor looproutes: in de meeste delen bestaat nu éénrichtingsverkeer, aangegeven door grote gele pijlen op de grond. Door deze routes op te volgen voorkomen we situaties waarin de anderhalve meter-norm niet gehandhaafd kan blijven. Onze medewerkers helpen u graag op weg ter plekke.

Lift

Wij hebben de beschikking over een lift om goederen en personen mee naar de bovenzaal te vervoeren. Deze wordt na gebruik gereinigd. Per liftrit is 1 persoon toegestaan in de lift, tenzij 2 personen uit hetzelfde huishouden komen, dan is het maximum 2. Bij het in- en uitstappen worden de eventuele andere gebruikers verzocht voldoende ruimte te bieden.

Binnen-buiten

Verscholen aan de achterkant van ons gebouw ligt het meest rustige binnenterras van het oude centrum van Amersfoort. Deze kan goed ingezet worden als uitwijkmogelijkheid of uitbreiding op de aanwezige ruimte binnen. Er zijn meerdere zitjes aanwezig en 's avonds is dit terras sfeervol verlicht.

Evenementen

Wij verzorgen vrijwel alle typen bijeenkomsten in ons gebouw tot een maximum van 40 gasten (exclusief medewerkers). Dit gebaseerd op de anderhalve meter-norm die we hebben toegepast op de ruimte in onze locatie. Dit aantal is uiteraard afhankelijk van het type bijeenkomst en de precieze invulling daarvan. Hoewel wij een boven- én een benedenverdieping hebben waar 40 man in kunnen, blijft het maximum van totaal 40 gelijk, aangezien we nooit twee evenementen tegelijkertijd laten plaatsvinden.

Wij volgen de landelijke richtlijnen van het officiële
Protocol voor zakelijke bijeenkomsten van het Eventplatform met betrekking tot de organisatie en uitvoer van onze evenementen. Uitgangspunt voor dit protocol zijn de geldende adviezen en maatregelen die door het RIVM zijn vastgesteld.

Zoals genoemd verzorgen wij ook hybride en online evenementen. Wij hebben de technische faciliteiten in huis om van elke bijeenkomst een online variant te produceren, uit te zenden of live te streamen op elk gewenst moment. Dit vormt een waardevolle aanvulling c.q. alternatief op bijeenkomsten die noodgedwongen minder gasten fysiek mogen ontvangen. Het potentiële publieksbereik is door het inzetten van deze diensten ook vele malen groter. Wij denken graag mee!

Neem voor meer informatie of een offerte aanvraag
contact met ons op.

 
logo stAeg
  • stAeg @ Instagram
  • stAeg @ Facebook
0

't Zand 37

3811 GB

Amersfoort